PNL mută lupta politică în mediul virtual. Cine nu e activ pe facebook s-a lins pe bot de preşedinţia filialei!

Platforma on-line stiripesurse.ro dezvăluie că, potrivit unor surse bine informate din PNL, liberalii vor deveni în următoarea perioadă extrem de activi în mediul virtual. Platforma pune la dispoziţia cititorilor şi fragmente dintr-un document ce ar urma să fie adoptat azi la Consiliul Naţional al partidului şi care conţine o serie de măsuri ce ar urma să fie implementate obligatoriu de conducerile filialelor judeţene.

”6. Comunicarea online

6.1. Fiecare filială va dezvolta o pagină de Facebook și un site propriu care va prezenta zilnic activitatea reprezentanţilor filialei locale și va prelua mesajele naţionale transmise prin site-ul şi pagina de Facebook naţională.

Exemplu: numele paginii de Facebook – PNL Arad.

Exemplu: numele siteului – www.pnlarad.ro.

6.2. Fiecare membru al PNL cu funcție de conducere în partid sau în administrația locală, precum și parlamentarii PNL trebuie să îşi dezvolte un cont de Facebook prin care să transmită, zilnic, mesajele Partidului Naţional Liberal şi să comunice periodic cu cetăţenii prin intermediul contului personal.

Partidul Naţional Liberal

6.3. Fiecare filială va dezvolta, pe platforma Facebook, o structură locală arborescentă de grupuri locale, pagini oficiale și conturi personale ale membrilor filialei, cu rolul de a transmite mesajele PNL către cât mai multe persoane din afara partidului.

6.4. Fiecare filială va identifica şi va iniţia demersurile necesare pentru a se apropia de influencerii locali care susțin idei, valori și principii apropiate de cele promovate de Partidul Naţional Liberal.

6.5. Fiecare filială va face demersuri pentru a asigura resursele umane şi logistice necesare îmbunătățirii calității mesajelor transmise, atât din punct de vedere al conținutului, cât și al formei de prezentare.

Exemplu: se vor face investiţii în aparatura foto/video/audio pentru transmiterea live a conferinţelor de presă şi a acţiunilor din teritoriu; se va aloca buget pentru promovarea iniţiativelor şi mesajelor Partidului Naţional Liberal către public.

6.6. Fiecare filială va avea preocuparea constantă de a creşte impactul şi favorabilitatea mesajelor Partidului Naţional Liberal, conform indicatorilor de performanţă stabiliţi”, se arată în documentul PNL.

După ce au realizat această rețea de conturi de Facebook, liderii de filiale vor fi evaluați. Iată câteva dintre criteriile de evaluare:

”16. Numărul de conturi de Facebook aflate în reţeaua locală a membrilor filialei;

17. Numărul de prieteni/ followeri noi pe conturile liderilor filialei şi ale aleşilor proveniţi din cadrul filialei;

18. Numărul total de vizualizări ale paginilor oficiale ale filialelor/lună. Impactul mesajelor/postărilor/lună. Numărul total al interacţiunilor cu postările. Numărul aprecierilor noi ale paginilor oficiale ale filialelor.

19. Numărul grupurilor locale deschise (fiecare localitate câte un grup, cu membrii din comunitatea respectivă). Numărul membrilor adăugaţi lunar în grupul oficial al filialei”

În opinia jurnaliştilor bucureşteni, modul în care se va reuşi punerea în practică a planului de mai sus se va constitui în criteriu de evaluare a activităţii liderilor de filiale. Conform stiripesurse.ro, care, la rîndul ei, citează surse anonime din conducerea PNL, scopul adevărat al introducerii acestor măsuri ar fi dorinţa preşedintelui PNL, Ludovic Orban, de a se debarasa de 10 preşedinţi de filiale judeţene consideraţi de el incomozi.

Trimiteti mai departe